yeninesilanne-99 benim icin baya zordu en son kendimi yere atip yere artik olmuyor sezeryana alin beni demistim🤣 tabi kisiden kisiye degisir ayrica normal sanci nasil bisey oldugunu bilmiyorum hic kendi sancim yoktu sadece suni sanciyi cektim o yuzden normal sanci ile ikisinin arasinda fark varmidir bilmiyorum ama benim icin cok zordu.