Hastane cıkışlarını ben hiç rahat bulmadım yaa bence onun yerine zıbın ve e bebekte ikili ayaklı pijamalar var onlarda cok rahat etti beybim bi de tulumlar kullanışlı oluyor bez değişirken falan. aldığım 5 li setleri kullanmadan kaldırcam galiba 🥲 bebeğim 3.5 kg 50 cm doğdu yenidoğanları tam dolduramıyo 🤭 3 ayların içinde kaybolurlar herhalde 😂 markadan markaya değişiyo tabi durum. Bolca zıbın al