BuseVeMinikleri ben de konuştum burayla yorumlarda kutunun ezik geldiği falan yazıyordu öyle gelirse almayın tutanak tutturun dediler ama bizim kargocular kapıya bırakıp gidiyor hep o yüzden riske atmadım atölye taşhane sayfasına yaptırdım lezzetli ve sorunsuz geldi baya iyi paketlenmişti ezilme olmamıştı