5 ay bitene kadar aynı sekildeydim. Kilo almadım mide bulantım ve de yoktu ama iştahsızlık vardı. Kilo verdim hatta. Şimdi 22+5teyim. Bir haftadır bebek hareketleri hissediyorum böyle daha güzel bence kisitlanmadim hiç tatile de gittim istediğimi de yedim. Ev işlerimi kendim yaptım. İşe de rahat gidiyorum. Muhtemelen 2 ay sonra ağırlasacagim için biraz zor olacak o kadar inşallah böyle tamamlayıp kolay bir doğum yasarim. Sizin de öyle geçer inşallah