Babyy21 Merhaba 17+3 haftalığız. 1 hafta önce hafif kayma gibi 2 3 defa hissetmiştim gibiydim. hiç hareket hissetmiyorum ve göbeğim hep soğuk bu nedendir ki acaba 🥺
busesen Babyy21 benim ilk hareketler 18. haftanın ortalarında hissetmiştim. Ve benim de karnım soğuk hep henüz bir sıkıntı yaşamadım.
Merbel Ben şuan 22 haftalığım ve hamileliğimin başından beri dikkat ediyorum benimde göbeğim hep soğuk