Kızlar merhaba,
Öncelikle bı olumsuz başlayıp olumlu biten bir doğum hikayesi. Başından beri hamileliğim olumlu ve kolay olduğu için çam ve sakurada devlette doğum yapmaya karar verdim. Bebiş bizi 41. Haftaya kadar bekletti. Çam Sakurada zaten sonuna kadar normal doğumu zorluyor. 41. Haftama girdiğim gün yatış verdi ve suni deneyeceklerini söyledi doktor. P.tesi yatış olarak anlaşmıştık. Sabah 8 de gidicektim. Gece 3 te çişe kalktığımda idrarımla beraber yeşil ama kıvamlı bi sıvı geldiğini farkettim ve bebeğim kakasını yaptığını düşündüm. Direk acile gittik eşimle ve acildeki kadına yeşil kıvamlı sıvıyı söyledim suyun gelmiş dedi. Hiç açılmam sancım yoktu arkadaşlar. Arada belime ağdet sancısı vururdu ve alt tarafta kemiklerim çok acırdı bu kadar. Doktora böyle söyle dedi. Doktor muayene etti suyumun azaldıgını söyledi cocugu kontrol etti. Yatısımı verdıler dogumhaneye aldılar. Orda başka doktor yine muayene etti. Sonra yataklı odalara aldılar beni. Ebe tuvalete gitmemi söyledi. Nts ye bağladılar. Tabi ilk aşama fitil atıldı bana oraya gevsetmek için attıklarını suniyi başlatacaklarını söylediler yalan! attıklarında sancım başladı. Sonrasında sürekli alttan muayene için geliyorlar çok sık şekilde bebeğin uyuduğunu uyandırmaya çalıştıklarını söylediler. Yalan ! Beni yırtmaya açılma olmasına uğrasıyorlardı. Nts den sürekli bende takip ediyorum rakamları bebeğim kalp atışları cok düzensiz gbi gelmişti bana. Ve 5 dk bir 2 dk lık sancılar giriyor. Saat 6 dan 12:30 a kadar bu şekilde yatarak nts ye bağlı şekilde sancı çektim ve hiç açılmam olmadı. Sancılar çok şiddetli ebeye kalkmak istediğimi yürümek istediğimi aç olduğumu çişim olduğumu her fırsatta söyledim. Hep oyaladı ve asla kaldırmadı. En sonunda beni dinlendirmeyecek misiniz ? Hiç ilerleme yok nasıl devam edicek işlem dedim. Kadın bana 24 saat boyunca bu şekilde devam edeceklerini ve bebeğim durumuna göre tekrar bir 24 ten sonra sezeryana belki alacaklarını söyledi ve şoka girdim. Açılmam olacağına inanmadım artık ve bir şeylerin ters gittiğini zaten hissediyordum. Hemen eşimi aradım beni hastaneden çıkarmasını söyledim. Bi kaç hast konuştum biri hemen ayarlama yaptık hastaneden 20 dk içinde kaçtım. Yarım saat içinde özel bi hast. Gittik beni muayene etti ve bebeğin kakasını yaptığını kordonun dolandığını söyledi. Acilen spinaş anestezi ile sezeryana alındım ve bebeğime kavuştum. Çok şükür verilmiş sadakam varmış. Yoksa kalsaydım bebeğe ve bana ne olurdu bilmiyorum. Aslında düşünüyorum vaktinde gelseydi kesin çok memnun kalıcaktım bu hastaneden ama tecrübemi sizle mutlaka paylaşmam gerektiğini düşündüm.