Nrs_svnc Kızlar toxoplazma ve rubella kanda pozitif 7 haftalık gebeyim sıkıntı olurmu ya da bunu yaşayan varmı ilk oglumda yaşamadım böyle bişey
Pamuk Nrs_svnc Benim rubella igg igm pozitif çıktı. Sonra adivite verdim geçmişte geçirmişim.Doktor genelde geçmişte geçirilmiş çıkıyor dedi.Yeni geçiriyor olsanız anlarmissiniz.
Bebegimm_54_03 Nrs_svnc kendınızı hıc korkutmayın. Benı doktorun bırı cok korkuttu devlet hastanesine sonra ozele gectım doktorum dedı bu test senden neden ıstenılmıs dedı önce sıkıntı var girundu sonra verdiğim kanda negatif çıktı ve sorun yokmuş bosuna gozyası dökmüşüm. İçiniz rahat olsun
Asyacata İgg mı igm mi pozitif o önemli. İgg daha önce hastalığı geçirdiğiniz, igm ise geçirilmekte olduğunu ifade eder.
Asyacata Nrs_svnc o zaman rubellayi daha önce geçirmişsiniz. Bende de İgg pozitif olan değerler vardı. Diğeri de değeri çok düşük. Normal değer aralıkları her hastanede değişir ama negatif olma ihtimali yüksek. Siz bir doktorunuzla görüşün. Bence boşuna evham yapmışsınız. Sıkıntı yoktur diye düşünüyorum.