arkadaslar merhabalar, 35+4 te beni nst ye bağladıklarında hemşire sizin ağrınız mı var diye sordu. Hayır gr ağrı hissetmiyorum dedim. doktorumun yanına gittiğimde doktorum beni elle muayene ettiğinde acıklık vs yoktu ama bebek erken gelebilir gibi duruyor dedi. hafif adet ağrılarım dısında bir şey hissetmiyorum. bu sancı gaz sancısıyla karışmış olabilir mi? nst de ki sancı gaz sancım olabilir mi cünkü o an öyle gaz sıkışmam vardı. ayrıca son üç gündür aşırı mide bulantımda var. biraz endişelenmeye başladım başına gelen var mı?