Ben de 8 haftalıkken gittiğimde kesenin 6 hafta bebeğin 7 hafta olduğunu ve kesenin küçük olduğunu söylemişti. Takip edelim demişti ve kalp atışı var mı yok mu söylememişti. O güne kadar en ufak kötü bir belirtim yoktu. Çok geçmeden birkaç gün içinde önce biraz ağrım sonra kanamam oldu ve bebeği kaybettim. İnşallah sizin için de hayırlısı olur. Böyle olan bebekler için hasta olduğunu ve düşük olmasının iyi bir şey olduğunu söyledi doktorlar. Herkesin hikayesi ve sonucu farklı, aklınızda her ihtimal olsun ki şok olup çok üzülmeyin diye yazmak istedim. İnşallah her şey çok güzel olur sizin için. (Ben 3 ay sonra yine hamile kaldım ve şuan 34. Haftadayım)