ebruedis çatlatma iğnesi kullandım o ay da kist oluştu bı fark göremedim yani doktor genel olarak diyo ki kist kadınların nerdeyse çoğunda basina gelebilen bişey biz bunu sürekli yaşıyoruz ki yumurtlama olmazsa kist olusuyo regli de akıp gidiyo.. başima çok geldi ordan biliyorum