Kızlar merhaba, bugün doktora gittim 20+6 haftalık bebeğim doktor 500 gr ağırlığında dedi. Çevremdekilere soruyorum herkes 1 kilo civarı olması gerekiyor diyolar. Ama kilosunda sıkıntı olsa doktor gelişim geriliği demez miydi? Korktum sizce normal mi sizde kilosu nasıldı 20 haftalıkta??