Kan değerim 17 yüksek çıkmış.. Dahiliyeye gönderdi. 1 ünite kan boşaltıp başka bölüme gönderdi dahiliye de. Kalp rahatsızlığı yada karaciğerde sorun var dedi. Kadın doğum doktoru da seni burada doğum yaptıramam tekrar görün ona göre hareket edelim dedi. Var mı böyle birşey yaşayan??? Bebeğe sıkıntı yapar mı? Yada doğum da birşey olur mu?