Merhabalar, ben 2 hafta once Emsey’de dogum yaptim. Dogumum 3 hafta erken oldu ve suni sanciyla 32 saat sonunda normal dogum yaparak bebegim dunyaya geldi. Hamileyken bu sitedeki tavsiyelere gore Dr. Canan Yilmaz’a gittim. Memnundum ama dogum yaptigim sirada izinli oldugu icin Dr. Sule Bakan Bilgin girdi dogumuma. Sule Hanim’i onceden hic tanimamama ragmen simdi herkese gozum kapali kesinlikle Sule Hanim’i oneririm. Haftasonu olmasina ragmen 2 gun boyunca surekli evinden geldi beni kontrol etmeye. 30 saat sonunda hala istedikleri acilma olmayinca kendisi birebir bana egzersizler ve hareket yaparak 1 saat icinde 7 cm’den 10′cm getirdi. Dogumhaneye gidince dogumum 5 dk bile surmedi. Cok sakin, sabirli, bilgili bir doktor. Kesinlikle tekrar dogum yapsam onu tercih ederim.
Hastane olaral Emsey’den cok memnun kaldik. Esim de bastan pahali oldugunu dusunmesine ragmen her kurusu hak ettiklerini soyluyor. Ebe ekibi, doktorlari, hastane odasi, imkanlar hepsi cok guzeldi. Uzun ve sikintili bir surec olmasina ragmen hic bu kadar rahat edicegimi dusunmemistim