Ben de yaşadım idrar yolu enfeksiyonu antibiyotiğini düzenli kullanmanı ve bol su içmeni tavsiye ediyorum. Cidden enfeksiyon bebeğe daha çok zarar veriyor. Zaten yazılan antibiyotik hamileye uygun verildiği için hiç korkma Allah’ın ızniyle. Geçmiş olsun 🌸