Merhaba kızlar en son 17 haftalıkken gittim doktoruma ve bu 3. Bebeğim olacak ikizlerim var 13 aylık doktorum bana buda erkek dedi ama ben gördüğü şeyi hiç pipiye benzetemdim kocaman uzun göbek kordonuna benziyordu doktoruma eminmisiniz dedim e yaani dedi ama detaylıya yönlendirdi beni 26 eylülde gideceğim inşAllah şuanda 20 haftalık olduk çok şükür inşAllah bitanede kızım olur rüyamda hep kızım olduğunu gördüm yani ikiz oğlumdan sonra🥰Şimdi ikizlerimin ismi Aras Habib diğeride Asaf İbrahim ben 3. Bebeğimde erkek olursa Arden koyacağım ama yanına bi isim dahamı olsun olmasınmı çok kararsızım Arden Ali/Arden Ömer gibi böyle isimler hoşuma gidiyor siz olsanız nasıl bir isim koyarsınız Arden isminin yanına ve kız olursa Asel Nare koymayı düşündüm ama Asel isminin yanına başka hangi isim daha hoş olur fikrinizi önerilerinizi bekliyorum Arden tek isimmi olsun yada iki isimlemi kararsızım☺️