Firstmomfirstchild Bu hafta özellikle sık yasamaya basladim. Karnim dha belirgin değil. Acaba karnim büyümeye basladigi icin mi bu agriyi cekiyorum? Bu agridan ceken var mi?
Rumuz5838 Firstmomfirstchild pelvik ağrısı mı deniyor bilmiyorm vajina ağrıyor gibi yanlarından vuruyor sancı bende 18. haftadaym yürürken ağrılardan dolayı cok zorlanıyorum 😔
23kubra23 Firstmomfirstchild benimde oluyor çok hafif hafif hissettiriyor kendini anlamadım 18haftalık benimde
Ayssergen benim de o haftalarda ağrılarım olmuştu doktorumda rahmin büyüyor demişti 20. Haftam da birden göbüşüm çıkmıştı
Esima 19 . Haftadayımve benim de bir haftadir kasik ağrısı var vallah ödüm kopuyor ya;((((progestan kullaniyorum benim dusuk tehlikem var riskli gebelik ;(