Ayfer- 39+6 da Normal doğumla Tekirdağ star medica da doğum yaptım inşaallah. Sorularınız olursa cevaplamaya çalışırım dualarınıza talibiz🌺
Naimee Ayfer- 39.haftadayim dün doktorum alttan muayene etti 1 cm açıklığım var yani eğer kendimi kasıp bagirmasaydim biraz daha acabilirdi ama o alttan muayeneye Bile kendimi kastım.normal istiyorum bende ama dünden beri bir tedirginlik icimde
Ayfer- Naimee normal doğumun artılarını düşünün kendinize telkinler verin. Elbette kolay bişey yok tuvalet çıkmak bile bazen ne kadar zor değil mi☺️ Duaları eksik etmeyin inşallah hangi yolla olursa olsun hayırlı sağlıklı bi doğumunuz olur