AybarsUmay_ Kızlar bebişlerinizin boyu kilosu nedir acaba. Biz 28+3 olduk bugün 1.200 gram geldi kilomuz boyu da 56 cm dedi.
Gulsahkizilkan AybarsUmay_ ben 27+1de gitmiştim geçen hafta 33 cm 1080 gr dedi doktor. 2 hafta sonra kontrolüm var bakalım
Sahradmla AybarsUmay_ boyu fazla geldi bnada şaşırdım açıkçası bnm kızım 52 cm doğmasına rağmen doktor basketbolcu olacak uzun boylu demişti 😂
AybarsUmay_ Sahradmla Allah Allah bı yanlışlık var o zaman bidahaki gitmemde özellikle sorayım bana söyledikleri ölçüyü falan da tam öğreneyim. Bizde çok garipsedik çünkü
Ask-bebegim AybarsUmay_ en fazla 48 cm 52 arası uzunluğunda doğar bebekler diyor doktorum.28+3 de gittim 1300 kg 38 cm boy