Martın 20 sinde doğumum var değişkenlik gösterebilir. Alişverise nasıl baslasam bilemedim. 0-3 ay alma hemen büyüyor bi hfta giyemiyor diyenler var. Kışlık mı alsam 6-9 ayları yaza geliyor yazlık mı alsam. Nasıl bir kategori olusturcagımı bilemedim. Neler alacagımı kestiremedim. Sizler neler alacaksınız kaç ay aralıgında yazlık kışlık??