EEEEEEEEL Hanımlar 15 haftalık hamileyim ve ikili tarama yaptırmadım. İstiyordum ama devlete gittiğim için randevu bulamadım. İkili yatırmadan üçlüye girebilir miyim
Evremoz EEEEEEEEL Önemli olan yaptirma zamanını geçirmemek sanırım. Her testin belli bir hafta aralığı var çünkü . Yaptirirsin bence .