Arkadaşlar😥5 haftalık hamileyim 3 haftalıkken öğrendim tüp bebekle hamike kaldım çok şükür. Ama öğrendiğim günden beri 4 günde 5 günde bir lekelenmeler sulu kan gibi kahverengi gibi lekeler geliyo. Acaba normalmi bu durumu yaşayıp normal seyreden vaemı. Hareket etmeye korkuyorum😓. Keseyi gördük cuma günü haftaya da kalp atışı inşallah. İnşallah bi sorun çıkmaz dua edin nolur 🙇♂️🙇♀️