Kızlar merhaba 6 haftalık hamileyim çok hastayım dünden beri dün başımı kaldirip su bile icemiyordum iştahım hiç yok sürekli ateşim var sanki corona olmuş gibiyim bugün biraz daha iyim ama halsizlik var uzerim de ağrı kesici içmek istiyorum ama içemiyorum da bebeğe bişey olur diye hastaneye de gitmek istemiyorum böle durumlarda hangi ağrı kesici kullanıyorsunuz