Arasmom_ Esmer00 bende kimyasal gebelik geçirdim. Ondan sonra klomen ve çatlatma iğnesi 2 kere kullandım 1 hafta sonra belli olacak hamile olup olmadığm
Esmer00 Vilvilvil Merve3444 nasıl oldu cnm mesela dün kanamam başladı benim birşey kullandızmı ne yaptınız kaç gün kanamanız bitti ben p.tesi kan vericem inşallah betam düşmüştür %90 düşmüştür çok geliyor kanamam ne yapmalıyım sizce
Merve3444 Esmer00 canım ben de normal adet kanama gıbı oldu onunla attı ıste yoğun kanama vs yada kullandığım bıseu olmadı bu yüzden ama dedıgın gıbı betan düşmüştür benimde 0,37 olmuştu baya dusuktu
Vilvilvil Esmer00 hiç kan vermedim kanamam 9 gün falan sürdü bitti normal adetten farkı yoktu. Herhangi birşey de kullanmadım. Doğal akışına bıraktım
Merve3444 Esmer00 normal gebelık oluyor zaten dıkkat edılmesı gereken şeyler her hamılelıkte edılmesı gereken şeyler oluyor ☺️
Yenibirannee Esmer00 hayir aksine korunmama rağmen hamile kaldim. Yani cogu kisi pesine hemen hamile kaliyormus diye okudum burdan da onun icin korunmak istedim ama geleceği varmis 🤷🏼♀️🥰