Merhaba herkese, şeker yüklemesi sonrası gebelik diyabetim olduğunu öğrendim. Diyetle birlikte ev ölçümleri yaptım ve her şey yolunda gidiyordu, insülin kullanmıyorum. Şu an 35+5 haftadayım ve böbrekten dolayı riskli bir gebeliğim var. Birkaç gündür açlık şekerim 110-115 civarında çıkıyor, tokluklar daha iyi 140 en fazla. Çok endişelendim özeldeki doktorum Pazartesi yerinde olacak. Bu arada bebeğim başından beri hep 2-3 hafta önden gidiyor. Açlık şekerini nasıl düşürebilirim? Bir de şekeri yüksek olup da doğum yapanlar herhangi bir sorunla karşılaştınız mı? İrilik dışında sorun olur mu :(