eminebzkrtt 25+2’deyiz. Bu hafta çok hissedemiyorum hareketlerini öncesinde çok hareketliydi. Normal olabilir mi bu durum? 🥺
derya_16 eminebzkrtt aynı haftadayız canım bende aynı şikayetle doktoruma sordum. Bu hafta daha çok yorulmuş olabilirsin dedi. Gerçekten de bu hafta taşınma vs derken yoruldum. Bigün dinlendir kendini öyle dinle hareketlerini, günü gününü tutmuyor miniklerin
Gulsahkizilkan eminebzkrtt benimde 28+2 haftalık eskisi gibi çok oynamıyor yerleri daraldığı için sanırım korkmayın
eminebzkrtt derya_16 benim de haftaya randevum telaş yapıp erkenden gitmek istemedim o yüzden buraya sormak istedim. 2 gündür çok yormuştum kendimi belki de o yüzden oldu
tgbadlgzr Kahve için benim ki kahve içince haraketleniyor dün akşamdan beri haraket yok birazdan kahve içicem :)) 24+0