gzdehlal-36 tabiki oyle hepsinin derecesi farkli kulak ici 37,8 e kadar normal, kol alti 37,2 ye kadar, rektal da 37,8 e kadar normal deger olarak kabul edilir.. Bebegim dogar dogmaz doktorumuzdan bunu ozellikle sorup not almistim hatta. Benim bahsettigim arada ki asiri farkti. Ztn dr da kulaklari kizarik oldugu icin bu kadar yuksek ciktigi aciklamasini yapti bahsettiginiz aralikla ilgisi yok yani.
Temassizlar da evt guvenilir elbette degil zaten tek bitane alicaksiniz onu tercih etmeyin. Ben pimpirikli biri oldugum icin hepsinden aldim hem de kullanim kolayligi sagliyor. Gece uyurken fln rahatsiz etmiyor ama ben kolaltiyla da teyit ediyorum mutlaka.