Pinark92 Osmaniye devlet hastanesi ilk yedinci haftada falan dedilerki kalp atısi oluşmuş sonra geçen bir daha gittim kalp atışı düzenli dediler ama dinletmeyi tavsiye etmiyoruz dediler şimdi 10.5 haftaligiz ama hiç duymadım kalp atışını ama herkes duymuş erkenden bana niye dinletmediler sanki