Kardelen486 Hanımlar merhaba. 12 haftalığım. Doktorum özel bir çatlak kremi önerdi kullan bunu dedi ama almadım . Sizler kullandınız mu kaçıncı haftada kullandınız veya hangi markaları kullanıp memnun kaldınız ❤️
hande777 Çok düzenli kullanamıyorum aklıma gelince sürüyorum. 28.haftadayız henüz çatlak yok ama son aylarda artış oluyormuş. Doktorunuz ne önermişti size?
Mom_83 Kardelen486 bende baştan beri aklıma geldikçe kullanıyorum yağlı dokusu ertesi gün bile o hissi veriyor, 26. Haftadayim son haftalarda çok daha oluyor diyorlar şuanda yine de kullanmaya dikkat etmeye çalışıyorum. Ama herkes çatlama için biraz genetik diyor
adatuna 3.aydan beri lierac kullanıyorum karnımda çatlak oluşmadı. Ama krem sürmediğim yerler çatladı