1234-i Kızlar pazartesi günü beta 158 çıkmıştı bugün kan verdim 653 çıktı yükselişe bakılırsa kimyasal gebelik riski kalmamış mi oluyor 🥰
ug_fa-3diplomalianne 1234-i artışının güzel ilerlemiz 2 latı ve iyi görünüyor bir kez daha verip sonra biraz bekleyip keseyi ve bebişinizi görmeye gidebilirsiniz hayırlı olsun
Semanurcan Normalde 2 güne bir 2 katına çıkması lazım pazartesi 158 ise çarşamba 300 küsür cumada 600 küsür öıkmalı evet yükselişleriniz normal gayet iyi ama pazartesi bidaha verin içinizde endişe şüphe kalmasın
1234-i ug_fa-3diplomalianne tamam canım cuma gününe doktor randevusu almıştım bu şekilde artarsa 4800 olur kese gözükür mü acaba doktorum öyle demişti ama