1159098263 Günaydın Arkadaşlarrr kızım için yaratıcı ve değişik bi isim bulmak istiyorum sizde önerebilir misiniz
Meral_56 1159098263 kendi kizimin ismini önerebilirim İlay Ben Türkçe isim seviyorum o yuzden idil duru ekin birce ece ayça umay gökçe ipek inci bunlari begeniyorum çok tatlı isimler
Minikperi “Yaratıcı” 😅 isim mi uyduralım hayatım 😅 Yunan Mitolojisinden koyabilirsiniz onlar baya yaratıcılar. Artemis, Afrodit, Hera gibi 😅
Gizemlibirisi007 Minikperi harikasınız😅 bir tane de ben ekleyeyim “Helen” çok tatlı çok görkemli bir isim gibi geliyor bana💫 başka varsa mitolojiden filan yazın lütfen😂