mhmtsmy ben kullanmadım ama çok baktım çok memnun olan vardı erkek bebek kış bebeği olacak çok değişir diye baby tuco aldım 1 numara ve 3 numara 2 almadım hiç 3 le 2 arasında fark yok zaten gerek olursa alırım 2 şer paket aldım indirimde boyutları sleppyle aynıymış ölçtüm arkadaşımın bebeğinin beziyle olur dedi zaten küçücükler ya 😂