Kadriyecebeciii aysnr- ıkıbucugun altında olsun gerisi allaha emanet,bende yenı düşük yaptım dahıliye doktorum troıd yuzunden olabılır demişti dünyam yıkıldı şuan 100 mg kullanıyorum tekrar gebelık istiyorum üç ay oldu dişük yapalı
Kadriyecebeciii aysnr- 11 haftalıktı muaneye giderken öldügünü ögrendim üç hafta karnımda ölü kalmıs ve benım ne kanamam ne bir lekelenmem vardı ben hiç kusmadımda iştahımda yerindeydı nasip degilmiş diyorum isyan etmemeye çalısıyorum yenisi yapıcam inşaşlah