nefessmommm eerdemd izne ayrılmak istiyorsan 32. Haftada izin hakkın başlar Ama çalışabilir durumdaysan çalışabilir raporu alırsın doktorundan sonra çalışamaz raporu alabilirsin kalan izni doğum sonrasına aktarır.
eerdemd nefessmommm anladım teşekkür ederim pek çalışabilir bi durumda değilim 30+1 haftalığım şuan 1 hafta yıllık iznimden aldım yıllık iznim bittiğinde 31+4 haftalık olcam oo 3 gün de çalışmak istemiyorum rapor almak istiyorum
melekmommm eerdemd bende aynıydım 30. Haftamda normal rapor aldım yıllık iznimi kullanmadım doğumdan sonra kullanırım dedim. İki haftalık rapor bittiğinde 32+1 dim gittim 32.hafta çalışamaz raporu aldım .
balevlatlarim3535 eerdemd normal rapor alabilirsiniz. Aile hekiminden yada başka bir branş doktorundan