hunilimom aynen oyle ben eismin yuzunu haftada 3 4 gun goruyorum calstgi icn napalim baiz seylere mecburuz tek.umidimde belki yarn cocuk olunca esm hergun gelir eve diye umit ediyorum . Acikcasi evlat sahibi olmak icin cok cabaladm allahin bana verdigi en guzel nimet o simdiden hersym oldu ❤