Turunculu 4 haftalık gebeyim , dün denize gittik 20 dk kadar bende girdim . Sonra şiddetli kasık ağrım başladı acile gittik problem yok dediler eve geldim kahve rengi sulu kanamam oldu basına gelen varmı ?
Zeyna01 Turunculu Kahverengiyse sıkıntı yok yazmış birisi kanama her türlüsü tehlikeli acil gitmeniz gerekiyor hamilelik boyunca kanama lekenme olduğunda buraya yazmak yerine önce direk acile yada kendi doktorunuza başvurun kahverengi lekenme düşük tehdidi demek.
myangelson Turunculu şiddetli kasık ağrısı olduğu halde bile Progestan vs verilmeli nasıl problem yok dediler. Kahverengi akıntı da düşük tehdidi olabilir öncesinde kasik ağrısı yaşadığın için lütfen tekrar git acile düşük önleyici verilmesi gerekiyor normalde. Ben hamileyken doktorum kahverengi lekenme veya şiddetli kasık ağrısı düşük tehdidi olarak değerlendirilir düşük önleyici ilaç başlanmalı diyordu o yüzden acile gidilmeli.
filizmom Çok mu oldu damla damla mı? Yerleşme lekelenmesi olabilir bende de o haftalarda bi kaç gün damla damla oldu. Hatta korkup kanamam var diye düşündüm ama kesildi. Kahverengiyse sıkıntı yok diye umuyorum
Turunculu Zeyna01 acile gittim tabiki ama dr bişeyin yok dedi antibiyotik yazdı yaşadığım ilçe küçük . Sabah kendi dr ma gittim düşük tehlikesi maalesef
Turunculu myangelson maalesef küçük bir ilçede yaşıyorum ve acildeki dr bişeyin yok diyip antibiyotik yazdı , almadım ilacı sabah erkenden dr gittik eşimle düşük tehlikesi var dedi ve ilaç yazdı inşallah bana tutunur bebeğim
myangelson Turunculu yani bende öyle dedim. doğru olan o çünkü düşük önleyici ilaç verilmeli acildeki antibiyotik ne alaka idrar yolu enfeksiyonu falan var düşünüp yazdı herhalde saçmalık. İyi bari doktoruna gitmen iyi olmuş verdiği ilaçları kullan Allah’ın izniyle bir sıkıntı olmaz 💜
myangelson Turunculu hayırlısı böyleymiş demek ki üzülme tekrar olur 💜 rabbim en hayırlı zamanda sağlıklı evlatlar nasip etsin