Caglali 1prensesannesi__ ya ben bugün 3 bardak sıvı tükettim tekrar test yaptım çok belirsiz 2. Çizgi çıktı Sıvı tüketigim için mi?
Basakhilal Caglali peridoctor dimi bu? 7 ay boyunca kullandım hiç silik cıkmadı :) yani negatifse sıfır cizgi :) demek ki var:) sabah ilk idrarla yaparsan daha net olur canım. Hayırlı olsun
1prensesannesi__ Basakhilal prodoctor test o bende 12li paket almistim kuruma cizgisi cikiyo ama ilk 5 dk hic silik cikmadi
Caglali Basakhilal öğlen 3 bardak sıvı tükettim. Test yaptım silik çizgi yok gibiydi. Böyle cikmadi. Çift çizgi çıkan sabah yapmıştım Sıvı seyreltme yapmış mıdır?
Basakhilal Caglali yapmıştır zaten daha cok yeniyse silik cıkar. Siz sabah kesin olsun diye tekrarlayın yine silikse kn vererek doğrulayabilirsiniz ya da regl tarihinizi bekleyin. Benim 3 gün kala bundan daha belirgindi regl günümde baya kızarmıstı