sevaldqn1 ya kusura bakmayın da 18. Yoruma kadar okudum bende Alçeya koyacaksınız sandım. Yanlış yazdığımı fark etmemisim yazmışsınız ama yanlış etiketi fark etmişsiniz bahane uretmissiniz bence yok uykuluydum bilmem ne…. ismini begenenlere teşekkür edip beğenmeyene aptal gerizekalı demek çok yanlış bence. Yani hanımefendinin dediği çocuğuna acıyorum da kötü bir yorum olmuş ama sizi haksız gördüm bunda. İsmini siz yanlış yaziyorsunuz aptal gerizekalı o mu oluyor 🙈