Kızlar benim gittiğim hastane merkezde (araştırma hastanesi)olduğu için gitmem 1.5 saatimi alıyor dün gece inanılmaz kötü bi hava vardı sel kıyamet götürdü saatimde gidemedim otobüse yetişemedim sıram 10.20 geçe şuan gitmek için 9.45 arabasına binmem gerekiyor ve saatim kaçıyor sizce sorun yaparlar mı 37 haftalık hamileyim.