angel4545 yaa bende olmaz diye yenidoğan son aya erteledim almak İçin
1-3 ay tercih etmiştim zaten ilk kullanacağını alıp sonra boyuna kilosuna göre alırım diye düşündüm 3-6 ay çok almadım çünkü 4.ay yaza geliyor yazlık şeyler almam gerekebilir 😃 bide doğum net değil daha çok erken 19 haftalık şuan 3 şubat gösteriyor doğum.