Ufkumm 9+6 şık hamileyim Kese etrafımda kanama yerleri vardı kızlar bugün iki kere iç çamaşırımı sırılsıklam ıslatacak şekilde su gibi sıvı akmış ve farketmedim istem dışı eşofmanımı elleyince hissettim acile gidiyorum dua edin lütfen
Petekimmutlu Ufkumm allah yardımcın olsun bi tanem. Hiç korkma sakin ol. Veren allah. Bu dünyada nasibi varsa bebeğinin o dünyaya gelir. Sen teslim ol yaradana.
Numberone Ufkumm allahım yardımcın olsun. Dün bütün gece bi arkadaşa dua ettim inşallah sanada dua edicem kardeşim haberdar et. Rabbim evladını sana sıkıca bağlasın
Kubulik Rabbim yardım etsin canım benim de kese altında vardı ama dışarıya hiç kanama olmadı sonra geçti. Bi arkadaşımın aynı senin gibi aşırı kanamaları oldu hemde defalarca kaç kez hastaneye gitti şükür dr ün önerilerini dinledi kendine dikkat etti şimdi doğum yaptı sapasağlam çocukta kendide .içini ferah tut Allah şifa versin
Ufkumm Adenbebek yok hayır sadece su gibi sıvı yani ıpıslak Bi iç çamaşırı ile karşılaştım şeffaf renk
Biz Korkma cnm benm de aynı şekilde olmustu kese etrafında kanama vardı ben perde felan asmıstım cam sildim kendimi çok yorgun hissettim sonra o kanamam gitti kendini yorma dikkat et
Adenbebek Ufkumm benim 8 haftalık bu ıslaklık. Banada oluyor ara ara hep sormayı unutuyorum akıntı gibi degil su gibi bir şey degilmi hayırlı haberler verırsın inş🙏
omerhalis Ufkumm ins bise olmaz canim dualarimiz seninle bende ayni senin gibi oldum tedavi altindayim 15 gundur guzel haberlerini bekliyoz
Ufkumm Adenbebek evet canım doktorum hemen acile git dedi ama sende sor muhakkak doktoruna ben öğrendiğimde yazarım inşallah bildiğin su dökülmüş gibi ama biraz yapışkan bişe