36+5 deyim ve tansiyonum dün 15.10 çıktı sonra doktorum hafif gebelik zehirlenmesi olduğunu söyledi bunu yaşayan varmı varsa önerileriniz neler şuan doğum için bekliyorum ama tansiyon yükselmesi yada herangi bişeyde doğum olcak ama bu süreçte yediğim herşey çok önemli