Alparslanveannesi27 ozzlemk bizim normalde 39 34+3 olduk dün muayene de bebeğin başı kanala baskı yapıyormuş kilodan ötürü doğum erken olabilir ama korkma doğsa da küveze girmez artık dedi bilmiyorum beklemedeyim inşallah zamanında gelir 🤲
ozzlemk BusraDeniz47 o kadar çabuk geçiyor ki zamannn hiç bişey anlamayacaksınız☺️ sağlıkla gelsin inşallah 😍
ozzlemk Alparslanveannesi27 inşallah sağlıkla bir şekilde tam vaktinde alırsınız kucağınıza. Siz içinizi ferah tutun 🥰
-Mercimek-4 Alparslanveannesi27 Kaç kilo bebeğiniz bende aynı durumdayım ama küveze girmez demedi giredebilir girmeyedebilir dedi kilosu iyi ama dedi
ucuncuyegebe Alparslanveannesi27 benim de 39 gün gösteriyor uygulama .bugün şiddetli baskı hssediyorum kanala yerleşmesi ile mi ilgiliymiş 😲
Merveylmz1 ozzlemk yaaa hafta içi doğmassa bizde pazartesi sezeryanla kavuşucaz kızıma 🥹💕 kaçıncı haftadasınız siz 39+6 biz ❤️