Arkadaşlar herkese merhaba öncelikle uzun yazarsam hakkınızı helal edin. Biraz negatif biraz pozitif doğum hikayemi sizlerle paylaşmak istedim. Ben yurt dışında yaşıyorum, hastane sevki ortalama 33-35 haftalar arası yapılıyor, sonra hastaneye kayıt olunup doğum zamanlı bekleniyor. 33. Haftada kadın doktoruma gittim(Türkiye’deki aile hekimini düşünün) grip olmuştum ama 40-45 gündür geçmeyen öksürüğüm vardı. İlaç kullanılması yasak diye eczaneden kafama göre şurup aldım kullandım, geçmedi. Sonra bi şurup daha aldım geçmedi bu arada da bitene kadar 2 şişeyi de kullandım ama öksürüğümde azalma dahi olmadı. Kadın doktoru da tüberküloz şüphesiyle ciğer doktoruna yönlendirdi, sonuç temiz çıktı. Derken akşam ben bir öksürdüm sol arka kaburgam kırıldı sandım, sabaha kadar evde hareket etmeye çalıştım ama olmadı. Gerekli prosedürleri tamamladıktan sonra sabah ambulansla hastaneye gittim, bebeğim iyiydi, ben de daha iyi hissediyordum ama nefes almakta güçlük çekiyordum öksürmekten yorulduğumu düşünerek.. önlem amaçlı yatışım yapıldı, oksijen bağlandı bana bi titreme geldi bütün vücudumdan aynı anda hem ter hem titreme boşalıyordu. Nefes alamadığım için cam açması için acil çağrı butonuyla hemşireyi çağırdım, gelen hemşire bütün hastaneyi başıma yıktı. Gece saat 12:50de butona bastım, 01:20de ameliyata alındım. Nabzım düşmüş, ölmek üzereyken cam açtırmak için hemşireyi çağırmışım🤦🏻♀️ beni boşverip bebeğimi kurtarmak için sezaryen kararı verilmiş, sabahı beklemelerini istedim, 10 dakika bile bekleyemeceklerini söylediler. Ameliyattan sonra 2100gram ve 43 cm olan minicik oğlum üniversite hastanesine gönderilmiş, ben de 48 saat uyutulmuşum. Uyandığımda tekrar uyutulmamak için imza verdim. Zorlu prosedürlerden sonra oğlumla aynı hastaneye getirildim, birkaç saat önce de yoğun bakımdan çıktım. Oğlum halâ yoğun bakımda solunum desteği alıyor. Bugün onunla ilk kez karşılaştık, muhteşem bir duygu💙 geçti gitti yaşadığım bütün acılar💙 şimdi buraya kadar okuduysanız öncelikle hakkınızı helal edin, sonra da Aslan Hann’a dua edin, bir an önce çıksın yoğun bakımdan sağlıkla 💪🏻 gelsin yanıma🤲🏻