Arkadaşlar dün sabah sezeryan oldum ilk kalkışın acısını anlatamam normal doğum yapar gibi ortalığı ayağa kaldırdım diyebilirim ve hiç kıpırdayamadım sonrasında da iki kere kalktım biraz yürüdüm ama sanki ayak üstü kesiyorlar beni öyle canım acıyor bu durumu yaşayan var mı ne zaman geçecek 😔