ilaydayaradan11 Saat sabahın Altısı ben 38+0 da oğluma hala bi isim koyamadım diye üzülüyorum sizce hangisi güzel kızlar Yağız Aras Yağız Çınar Yağız Kayra Çınar Kayra Çınar Aras
ilaydayaradan11 Sena-cy00 canım ayaz bi akrabanın oğlunda var o yüzden onu eledim yağız Aras istiyorum yağız zaten hep beğendiğim bi isimdi