Hanımlar gece lavaboya geçtim tam ayağa kalktm ki bi kan boşaldi bacaklarıma kadar indi. Böyle bi Doğum başlangıcı olabilirmi bunu yaşayan varmı? Nişan gelmedi temiz kıpkırmızı bi kandı.. Acile geldim çok şükür bebekte bi problem yok sancım ve açılmam da yok.. Bundan sonraki süreç nasıl ilerleyecek sancılarım mı gelmeye baslycak Doğum başlangıç belirtisi mi bu?