Bebetooo0 Kızlar bebeğim hepp saat 4de uyanıyor açlık bu saatte oluyor ama bugün bı tuhaflık var elimi koydum karnıma attı ama sanki çoook uzak bı yerde gibii sürekli ard arda vurdu ama güçsüz bı tekme yani endişelendim yaşayan var mı acaba?
Htc6138 Bebetooo0 benimde öyle canım 29+4 ün bende endişelenme sürekli vurmuyor zaten ara ara geceleri güçlü hissediyorum ama çok az çok endişelendirsen bi çikolata ye yada tatlı bişeyler soluna yat bi dinle bakalım ne yapacak minik 🥰
Bebetooo0 Htc6138 yok bebeğim biz biraz aktifiz gece gündüz 😍🧿 şimdi uyandım yine hiç şaşmaz 3de uyusam bile 4de güçlü tekmeler ile uyandırıyor ama bugün kendim uyandm elimi koydum cookk güçsüz tekme attı smdi biseyler yiyeym blki aç o yüzden güçsüz 🤦🏻♀️
Tugbamf Bebetooo0 bide şey olabilir donmusnve pozisyon değiştirmiş olabilir. O zamanda hareketler çok derinden geliyor 😊
Bebetooo0 Tugbamf ayy sonunda biseyler yedm kalp atışını elim ile hissettim sonra tekme attı herşey yolunda diye sanırım yine acıkmışz 🤦🏻♀️😍🤰🏻🧿