Mucizeee20 Kızlae ateşden ağrıdan uyuyamıyorum kendi kendine geçmesine dayanıcak gibi değilim acile gitmelimiyim sizce siz yaşadınızmı gittinizmi çok kötüyüm gecegece
Mucizeee20 Saolun bende korktum ilk postta kendi kendine geçer demişlerdi bende ilaçlar bebeğe bişey yapar diye korktum