Anacsevgidolumelek cok güzel geciyor keyfine varın anlamiyorsunuz bile😊 Önce kese kalp atışi heyecani sonra cinsiyet meraki detaylida yüzünü net görucem derken bir 30 olsam diyorsunuz ki bir bakmişsiniz 30 olmuşsunuz😊 Sonra tekli rakamlara düşucekmiyim diyorsunuz 99 gördügünuzde zaman uçmaya başliyor ben 34+2 yim ne ara oldum hiç bilmiyorum şimdi dogumum ne şekilde olucak erken mi gelicek nornal mi sezaryan mi derken dogumumda olucak sanirim😊 Bebek alişverişi ve hazirliklarini saymiyorum bile... Insallah saglikla keyifle gecirirsiniz bu dönemi ve yine saglikli kolay dogumunuz olur⚘