Dilekonurr Mervebakan oh canım benim geçti gitti kurtuldun Oo bal kokan Bebişini öp kokla şimdi :) darısı başıma yarın benimde yatışım var hayırlısıyla bende bi doğurayım artık :))
Mervebakan Merveylmzz hiçbişey yapmadım 1 gün boyunca ufak sancılar çektim sonra baktım olmuyo Meryem ana otunu suya koydm bianda şiddetli bi sancıyla uyandım öyle başladı
Cansugulencc Merhaba aynı ottan bende de var , ben suyum geldikten sonra suya koymuştum ilk hamileliğimde . Cuma günü kontrolüm vardı 2 cm açıklık var dedi doktor ama ne sancı ne bi belirti var 😀 otun kullanımını mı yanlış biliyorum ben
Cansugulencc İlk doğumumda sancım gelince koymuştuk çok rahat yapmıştım doğumumu . 38 haftalık oldum hala tık yok 😀
Minimalite Mervebakan squat yapın birde nasıl söyleyeyim erkeğin menisi de açılma sağlıyor. Son haftalar doktorum ikisini tavsiye etmişti